• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

DinFinans.se - Viktig information

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Riktigt dåliga och oseriösa. Ansökte om ett lån för 3 dagar sedan och inte hört någonting. När man mailar dom får man svaret att ansökan behandlas och att man ska vänta på svar. Sen skyller dom på att det är hårt tryck på dom xD Det är ju knappast så att hundratals personer söker lån på deras sida så dom jobbar som galningar med att betala ut lån.

Nä, ett skämt är det. Sök inte lån där om ni vill ha pengar inom rimlig tid från någon som erbjuder "snabb"lån och "sms-lån". Det kan dröja nämligen om någon reaktion alls kommer. Inte seriöst för fem öre!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Riktigt dåliga och oseriösa. Ansökte om ett lån för 3 dagar sedan och inte hört någonting. När man mailar dom får man svaret att ansökan behandlas och att man ska vänta på svar. Sen skyller dom på att det är hårt tryck på dom xD Det är ju knappast så att hundratals personer söker lån på deras sida så dom jobbar som galningar med att betala ut lån.

Nä, ett skämt är det. Sök inte lån där om ni vill ha pengar inom rimlig tid från någon som erbjuder "snabb"lån och "sms-lån". Det kan dröja nämligen om någon reaktion alls kommer. Inte seriöst för fem öre!


Jag ansökte igår eftermiddag sen mailade jag de imorse så fick jag svar väldigt omgående att lånet är utbetalt ursäkta dröjsmålet. Dock inga pengar ännu men kanske efter kl 4 idag.
 

Laxen86

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Januari 2012
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Ansökte, det stod att snökan var under behandling och att de skulle höra av sig, har inte hört någonting alls på 3 dgar.

RIKTIGT OSERIÖSA!!!
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Jag ansökte igår eftermiddag sen mailade jag de imorse så fick jag svar väldigt omgående att lånet är utbetalt ursäkta dröjsmålet. Dock inga pengar ännu men kanske efter kl 4 idag.[

xrap fick du pengarna??
 

xrap

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Mars 2013
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag ansökte igår eftermiddag sen mailade jag de imorse så fick jag svar väldigt omgående att lånet är utbetalt ursäkta dröjsmålet. Dock inga pengar ännu men kanske efter kl 4 idag.[

xrap fick du pengarna??

Nej, trots att jag fick ett mail att pengar har betalts ut och kommer finnas på kontot under dagen. Mailet fick jag i fredags kl 10.37 borde ha haft dem vid 16.00? Kan det vara att det kanske syns på måndag? Får återkomma då isåfall.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Ytterligare ett jävla enmans källarföretag utan pengar. Dom är snabba på mailen att svara och ha ursäkter, som att ansökan är under behandling och låtsas att dom har hårt tryck på sig (haha, hur mycket kan det skämtbolaget ha att göra? Som inte ens betalar ut pengar). Trevliga är dom på supporten.

MEN dom har inga pengar och kan därför inte betala ut. Dom står dock inte för det.

Källarföretag! Kloak! Kontakta dom och be dom avbryta era ansökningar. Ni kommer inte få några pengar ändå. Och om ni skulle få så kanske ni inte vill ha dom längre om några veckor eller så.
 

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Nej, alltså dinfinans hade ju varit ett bra bolag om dom erbjudit avbetalning.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Jag tror att de inte visste vad de gav sig in på när de startade, hur mycket pengar som måste vara i omlopp för att alla som beviljats lån skulle få utbetalat. Nya långivare kanske skulle behöva gå en kurs hos vana långivare. Jag var nöjd med dem första månaden men det blir bara sämre och sämre.
 
Senast ändrad:

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Tänker lösa DinFinans när skatteåterbetalningen kommer betalar 1010 kronor i förlängningsavgift tänker strunta i att betala i maj tror ni något händer? Har förfallodag den 28/5 och skatten ska betalas ut från den 7/6
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp